Sunday, October 12, 2008

duit mudah..mesti cuba..just for free..

Russell Brunson telah berjaya menjadi salah seorang Bilionaire
menerusi perniagaan internet beliau.

Beliau kini sedang menganjurkan Pay Per Lead yang terbaru dimana
beliau akan memberikan anda USD1 bagi setiap orang yang
mendaftar pada pertandingan yang beliau anjurkan.

Jadi, baca email ini dengan teliti.

Ia merupakan satu latihan untuk anda menjadi seorang usahawan
internet yang berjaya.Apa yang best tentang pertandingan ini, setiap
orang yang anda menyertainya, Russell akan berikan USD1 bagi
level 1 dan level 2.

Saya telah berjaya mendapat beberapa ratus dollar sebelum ni. Jadi
anda pun boleh lakukannya. Semua orang bermula dari zero. Jadi
jangan merendah diri.

Apa yang perlu anda buat…

——————-
Langkah 1
——————-
Daftarkan diri anda di
http://contest.dotcomsecrets.com/yasser
———————
Langkah 2
——————–
Terdapat 3 tawaran, anda perlu klik butang NO pada bahagian
bawah.

Anda tidak perlu terima tawaran berkenaan.Kita hanya buat duit
menerusi referal yang kita akan buat nanti.

————————
Langkah 3
————————
Kemaskini akaun anda. Masukkan akaun Paypal anda.

Ini adalah kerana bayaran akan dibayar menerusi akaun Paypal.

Saya akan bantu anda!

Ia adalah satu cabaran untuk saya. Jika anda berjaya, ia bermakna
saya berjaya membantu anda mendapatkan duit yang pertama anda
di internet.

—————————-
Langkah 4
————————–
Ia merupakan langkah yang paling sukar iaitu

Promosi…Promosi…Promosi

Ia adalah kunci kejayaan anda dan saya. Anda promosikannya
kepada rakan rakan anda. Dapatkan seramai mungkin.

————————————————

Itu sahaja untuk anda mendapatkan USD1 yang pertama di internet.

Jika anda berjaya refer 100 orang, anda akan mendapat USD100.
Jika orang yang anda refer,berjaya refer 1000 orang…Anda juga akan
mendapat USD1000.

Jika tak faham, anda boleh bertanya kepada saya ye. Saya akan
tolong untuk membimbing anda mendapatkan USD1 anda yang
pertama.

Daftar sekarang di
http://contest.dotcomsecrets.com/yasser
Saya menganggapnya ia adalah satu cabaran bagi diri saya.

Mula dapatkan USD1 anda yang pertama.

Salam Usahawan!

0 comments: