Tuesday, June 9, 2009

Nak ringtones Upin&Ipin???

blog post ni sekadar update dan tambahan kepada smiley @ icon pack upin dan ipin yang lepas… hohoho les copaque dah tambah lagi 2 smiley.. dah jadi 10 semuanya… hohohoho

http://www.upindanipin.com.my/download/smiley/kakros02.gifhttp://www.upindanipin.com.my/download/smiley/ehsan02.gif

aku dah update script die… so sila la amek script baru ini ya… lagi satu aku nak mintak maaf sebab script lama tu kehabisan bandwidth gambarnya… hohoho nak tau apa itu bandwidth??? nantikan post berikutnya…

ok selain itu… kepada yang menonton upin dan ipin… korang suka tak cara ehsan lead ucapan selamat pada cikgu dia??? hohoho aku suka gila.. berminat untuk jadikan ucapan tu ringtone korang??? hohoh kini tak jadi masalah… terima kasih kepada upindanipin.com.my serta tak lupa les copaque


Title
Format

Upin & Ipin Theme Song
.mp3
Upin & Ipin Theme Song (Long Version)
.mp3
Upin - “Betul Betul Betul”
.mp3
Ipin - “Ayam Goreng…”
.mp3
Tadika - “Selamat Pagi Cikgu…”
.mp3
Upin & Ipin - “Assalamualaikum..”
.mp3
Mail - “2 Singgit…”
.mp3
Jarjit - “Apa kamu buat ni…”
.mp3

*new
Upin & Ipin -”kak rosssss!!!” .mp3 download

* lagi baru.. sempena GENG The Movie Pengembaran Bermula

1. Upin & Ipin Geng Promo Ring Tone DOWNLOAD
2. Upin & Ipin Geng Promo SMS - DOWNLOAD
3. Upin & Ipin Geng Promo Voicemail- DOWNLOAD

adeh.. aku dah kena sindrom upin dan ipin yang serius.. siapa ade penawarnya??? atau lagi bagus.. kepada doktor-doktor cinta yang cun di luar sana.. tolong la aku ini…

0 comments: