Monday, December 1, 2008

AS cipta Al-Quran palsu, tolong disebarkan

Jangan abaikan ini, sebarkan ke semua muslim

Rasanya info ini dah lama, tetapi di post di Isuhangat sebagai peringatan semula.

Al-Quran baru buatan amerika, berbahaya dan sedang diedarkan di kuwait , berjudul "The True Furqan" isinya bertentangan sekali. Dibuat oleh 2 syarikat percetakan; 'Omega 2001' dan 'Wine Press'. Judul lain buku ini 'The 21st Century Quran'! mempunyai lebih dari 366 halaman iaitu dari bahasa Arab dan Inggeris, sekarang khabarnya diedarkan kepada anak2/generasi muda di Kuwait di sekolah-sekolah berbahasa Inggeris disana.

Bukunya sendiri memuatkan 77 surah, termasuk Alfatihah, Al-Jana and Al-Injil.
Semuanya dimulai dengan sebuah versi panjang gabungan kepercayaan Kristian tentang tiga tuhan.Dan banyak sekali bertentangan dengan pelbagai kepercayaan dalam
Islam, seperti mempunyai lebih satu isteri dianggap perbuatan Zina, perceraian itu dilarang, dikatakan juga bahwa Jihad adalah HARAM.

Buku yang sangat menyesatkan. Jadi tolong sampaikan kepada semua muslim tentang info ini semoga Allah melindungi kita semua dari orang2 Kafir yang mendustakan Agama Allah SWT.

Ini alamatnya:

http://www.islam-exposed.org/

2 comments:

Nadly said...

Dalam kitab tu kate ditulis oleh Al-Safee dn Al-Mahdi,tp sume owg tau true furqan ni ditulis oleh Anis Shorrosh yg kalah debat dgn Ahmed Deedat tahun 80-an.

ySer said...

yup!!..definitely..